Sabtu, 23 Jun 2012

Mesti Selesai!

Cadang tadi nak pi stadium, tengok bola Kedah lawan Kuala Lumpur. Tapi bila fikirkan persiapan meeting tak setel lagi dan bajet hujung-hujung bulan ni. Maka aku terpaksa batalkan la niat tadi. Apa-apa pun harap pasukan Kedah boleh ubah nasib malam ni. Menang la pulak, asyik kalah ja.

Hari Isnin ni aku ada meeting kat KL. Aku rasa macam malas ja nak pi meeting ni. Tapi nak buat macam mana nak kena pi jugak. Kalau dah nak kena pi jugak, jawabnya aku nak kena bersedia dari mental terutamanya supaya masa dalam meeting dan selepas meeting nanti aku akan rasa relaks dan tiada apa-apa yang berlaku.

Ada satu perkara yang perlu aku selesaikan segera. Memang aku tak boleh tunggu. Moga-moga Allah permudahkan aku untuk dalam perkara ni. Satu perkara yang amat penting dalam hidup aku. Misi 'mesti selesai'. Kalau tidak aku tak boleh duduk diam, aku asyik pikir ja perkara ni sejak kebelakangan ini. Dan aku tak boleh nampak halatuju aku selanjutnya. Aku akan nilai, buat keputusan dan berserah kepada Allah. 'Mesti Selesai'.

Tiada ulasan: