Ahad, 8 Januari 2012

Demam Lagi

Nampaknya aku belum kebah sepenuhnya dari demam yang sebelumnya. Hari Jumaat lepas sekali lagi aku demam, membawa ke hari ini kena selesema pulak. Sakit apa aku sebenarnya, tiap-tiap minggu demam. Nak pergi check doktor, rasa macam tak berbaloi. Hanya demam sahaja. Tapi kalau tiap-tiap minggu ni, rasa macam lain pulak. Tengok la bila-bila ada masa nanti, kena pergi jumpa doktor jugak. Bab jumpa doktor ni yang payah sikit, aku dari kecik lagi tak suka jumpa doktor. (Tapi kalau jumpa jodoh dengan doktor.... aku suka.. aku suka. hahaha...)

Petang tadi ada kawan sekampus dulu hantar sms. Teringat jugak dia kat aku. Lama aku tak jumpa. Bila-bila masa nanti bila ada masa aku pergi Terengganu aku akan singgah di kampung dia, ziarah la katakan. Bila? Bila ada masa...

Tiada ulasan: